CAMPUSEDU YURTDIŞI EĞİTİM DANIŞMANLIĞI
Eğitiminize Yatırım, Geleceğinize Yatırımdır! Invest in YOURSELF, Invest in Your FUTURE
CampusEdu Slider

İnsan Kaynakları Alanında

KİMLER İÇİN ?

Katılımcıların çoğu İnsan Kaynakları alanında deneyimli kişilerdir. İş ve çalışma şartlarıyla daha başarılı bir şekilde başa çıkma konusunda yardım almak istiyorsanız bu kurs sizin için yararlı olacaktır. Bu kurs mülakat başvuruları, gidişatı değerlendirme, toplantılara katılma ve telefon kullanma gibi çeşitli birçok iş alanında ihtiyacınız olacak becerilerin kazandırılmasına yardımcı olur. Yazılı ve sözlü çalışmalar hem resmi hem de sosyal çevrelerde işinize yarayacak değerli bir deneyimdir.

KURS İÇERİĞİ

Kurs katılımcıların profesyonel anlamda dil ve iletişim becerilerini geliştirmek için tasarlanmıştır. Kurs aktif konuşma, yazma becerileri ve iletişim stratejileri üzerine yoğunlaşır. Bu kurs için bir taslak çıkaracak olursak, belli başlı şu alanları içerir:

• Organizasyon ve liderlik,
• Personel alımı ( mülakat tekniklerini de içerir),
• Eğitim, motivasyon ve ödüller,
• Çalışma hukuku ( endüstriyel bir mahkemeyi ziyareti de içerir),
• Çalışma ortamındaki çatışma,
• Görevden alma prosedürleri,
• Değerlendirme teknikleri.

Kursa dahil olan önemli dil becerileri ve iletişim stratejileri ise şunlardır:

• Toplantı ve görüşmeler için etkili iletişim becerileri,
• Tartışmalara etkili katılım,
• Sunumlar yapma,
• İkna etme ve anlaşma,
• Özetleme,
• E mail, rapor ve resmi mektuplar gibi yazılı iletişim becerileri,
• Telefonda etkili konuşma becerileri,
• Ev sahipliği yapma, sosyalleşme, toplantı ve karşılamalar,
• Öneride bulunma, teklif sunma,
• Açılış ve kapanış konuşmaları.

Profesyoneller meslektaşlarıyla konuşurken, tartışmalar genellikle daha geniş meselelere dönüşebiliyor. Kurs, konuyla ilgili meseleler kapsamında pratik yapma şansını şu şekilde sunuyor:

• Güncel konular,
• Sosyal, siyasi ve çevresel meseleler,
• Siyasi sistem ve gelişmeler,
• Eğitim ve öğretim,
• Reklam ve medya,
• Teknoloji ve toplum.

Profesyonel konaklama sağlama, ziyaretçilerin iyi vakit geçirmelerini sağlama ve sosyal durumları idare etmek birçok iş insanı için oldukça önemlidir. Bunları kapsayan alanlar:

• Tanışma ve karşılamalar,
• İncelemelerle uğraşmak ve tavsiyede bulunmak,
• Görüşmeler düzenleme veya iptal etme / sosyal sorumluluklar,
• Seyahat ayarlamaları, yer ayırtmalar ve rezervasyonlar,
• Talimatlar verme ve bunları anlama,
• Restoran ve barlar,
• Kısa konuşmalar.

KURSUN YARARLARI

İngilizcenizi şu açılardan geliştirme fırsatı bulursunuz:

• Hedef dilde güvenle iletişim kurarsınız,
• Daha doğru ve akıcı konuşursunuz,
• Toplantılara daha başarılı bir şekilde dahil olursunuz,
• E mail yazmak gibi yazılı İngilizcenizi geliştirirsiniz,
• Mesleki kelime bilginizi genişletirsiniz,
• Gramer bilginizi geliştirirsiniz,
• Daha büyük bir güvenle sosyalleşir ve iletişim kurarsınız,
• Kültürlerarası çevrede başarılı bir şekilde çalışırsınız

KURS SİSTEMİ

• Sınıf mevcudu maksimum 6 kişidir.
• Katılımcıların dil seviyesi en az orta üzeri seviyede olmalıdır.
• Kurs süresi 1 haftadır.
• Haftada 30 saat ders yapılmaktadır. Dersler Pazartesiden Cumaya kadar devam eder.
• 1 ders saati 60 dakikadır.
• Katılımcılar için minimum yaş sınırı 25 olup, yaş ortalaması 40’tır.

Canlı DestekÇEVRİM DIŞI

- Size nasıl yardımcı olabilirim?

Konuşmaya Katıl
Danışman Köşesi
GÖKAY ERİÇGÖKAY ERİÇ
Yılda 200 BİN Öğrenci Malta'ya Gidiyor...

İngilizce öğrenmenin en önemli ülkelerinden biri haline gelen Malta’ya yılda 200 bin öğrencinin gittiğini biliyor muydunuz?

Devamı
GÖKAY ERİÇGÖKAY ERİÇ
ABD Vize Başvurusu Hakkında

ABD vize başvurusu hakkında bilmenizi tavsiye ettiğimiz detaylar...

Devamı
Tüm Makaleler
Ayın Okulu
InlinguaInlinguaDetay

KATILIMCILARIN GÖZÜNDEN

Safa O.
Safa O. Yurtdışında Dil Okulu
Muhteşem bir deneyimdi, İngilizceyi gerçekten öğrendim. Üstelik diğer kültürleri tanımam için...
Devamı
Şeyhmus K.
Şeyhmus K. Yurtdışında Dil Okulu
Los Angeles’a geldiğimde çok az İngilizce konuşabiliyordum ve konuşulanları anlayamıyordum. Buraya geldiğimden beri kendimi...
Devamı
 
#
Tamam