17 HAZİRAN 2009 - BİLAL G. (Selçuk Ünv. Uluslararası ilişkiler 3. Sınıf öğrencisi) (Kodak Dollywood, Tennesse)
"Selam Nihan Hanim nasilsiniz. zorlu bi yolculugun ardindan amerikadayiz artik. burda hersey guzel gececek gibi.ama epey nemli bi havasi var.ve sicak tabiki.bugun isverenle tanismak icin dollywood a gidecegiz hasanla.yine haberlesiriz. kendinize iyi bakin. gorusmek dilegiyle"
DENİZ SAVAŞEski Katılımcı/Yeni Danışman Gözünden Work and Travel Deneyimi ve Şehir Dışından Programa KayıtCampusEdu ile Work&Travel programına katıldıktan sonra 2015 yılında yolum tekrar CampusEdu ile kesişti ve burada çalışmaya başladım...
Devamı- Size nasıl yardımcı olabilirim?
Konuşmaya Katıl