CAMPUSEDU YURTDIŞI EĞİTİM DANIŞMANLIĞI
Eğitiminize Yatırım, Geleceğinize Yatırımdır! Invest in YOURSELF, Invest in Your FUTURE

Nihat Koray A.

17 HAZİRAN 2010 NİHAT KORAY A. - (Atılım Ünv. Halkla İlişkiler ve Reklamcılık 2. sınıf öğrencisi) (Mount Olympus Park, Wisconsin)

Nihan Abla yeni fırsat bulabildim internete girmek için. Ablacım herhangi bi sorun yaşamadık şimdiye kadar mt olympus bu konuda çook yardımcı geldiğimiz gün burada saat gece 12 falandı mt olympusun oteline girdik rezervasyon kısmındaki kızla konuştuk ancak gelebildiğimizi falan anlattık oda anlayışla karşıladı otelden hemen bize bir oda verdi valla kral odasından farkı yoktu odanın :):) günlüğü normalde 120 dolardı ama biz çalışan olduğumuz için kız 10 dolar + vergi ile beraber 14 dolara falan oluyor onaylıyor musunuz dedi tabi tabi onaylıyoruz dedik :):) İlk gecemizi öyle geçirdik sabah da human resource yerine gittik Carry oradaydı konuştuk, bir takım belgeler verdi onları doldurduk sonra ride operation or housekeeping dedi biz de hemen atladık tabi ride operation diye :) Onayladı daha sonra kalacağımız yerler için beklememizi söyledi bekledik mt olympus içindeki yerler dolmuştu, kendilerinin anlaşmış oldukları Fairview diye bir motel var oraya yönlendirdiler geldik bizde işte yani 2. günü de öyle yedik :) Bugün de sabah gittik kıyafetleri falan aldık girişimizi yaptık yarın 9.30 da işe başlatacağını söyledi supervisor böylelikle hayatı başlatıyoruz burada :) Bu arada hepinize gerçekten çookk çoookk teşekkürler bir tek campusten gelen öğrenciler sorun yaşamıyor burada diğer firmalarda çook sorun çıkıyorr valla Aslı Abla, Seda Abla ve sana ççookk çoookk teşekkürler her şey için. Bir isteğiniz falan olursa buralardan mail atarsınız tekrardan görüşmek üzere see you later :)

    Canlı DestekÇEVRİM DIŞI

    - Size nasıl yardımcı olabilirim?

    Konuşmaya Katıl
    Danışman Köşesi
    BORAY BALCIBORAY BALCI
    Work & Travel Programına Katılırken Dikkat Edilmesi Gerekenler

    Work & Travel programına kayıt olurken öğrenciler açısından en önemli noktalardan biri “Erken Kayıt” döneminde işlemlerini başlatmak olacaktır.

    Devamı
    Tüm Makaleler

     
    #
    Tamam